بھارت کے بہترین ماہر – کمار منگل برل

Kumar Mangalam Birla bio

بھارت کے بہترین ماہر – کمار منگل برل –

14 جون، 1 9 67 کو بھارت کے سب سے بڑے صنعت کے گھر میں منایا گیا، کمار منگل برلہ ایک سب سے بڑا صنعت کاروں میں سے ایک ہے. ان کا نام امیر کے فور فورب کے گاؤں کے 6 ویں فاصلے پر ہے، وہ دنیا کے سب سے زیادہ غیر معمولی $ 1070 ملین ڈالر کے فوائد کے ساتھ دور دراز میں 127th کی حیثیت رکھتا ہے.

28 سال کی عمر میں والد اددیہ بررا کے پاس جانے کے بعد، انہوں نے ممنوع برر گروپ کے رہنما بنائے تھے، اسی طرح بہت سے سوالات اٹھائے گئے ہیں. ایسی صورت میں، اس طرح کے ایک کافی اجتماع کی ذمہ داری سے نمٹنے کے لئے ان کی کم از کم ایک امتحان تھی. لیکن کمار منگل برل نے ان کے کاروبار، صلاحیت، محنت کا کام، غور اور ناپسندیدہ طرز عمل کو برر گروپ کے کئی بار بھی وسیع نہیں کیا، لیکن اس کے باوجود اس نے اس طرح کے کئی علاقوں میں تنظیم کو بڑھایا.

مجھے آپ کو ظاہر کرنے کا ایک موقع دو کہ کمار منگل برل نے تنظیموں میں زون کو بڑھایا، مثال کے طور پر، مواصلاتی مواصلات، پروگرامنگ، بی پی او اور برر گروپ پر کامیاب کامیابی سے زیادہ. اس کے علاوہ، اسی طرح انہوں نے مؤثر طریقے سے موجودہ کاروبار کو ناقابل یقین یکجہتی دی ہے.

ہمیں آپ کو یہ بتانے کا موقع دے کہ ادیتھ برر گروپ میں گرسیم، ہندلکو، الٹراچچ سیمنٹ، ادیتھ برر نوو، آڈا سیلولر، ادیتہ برر ریٹا، ادیتھ برر مائنکس سمیت متعدد اداروں شامل ہیں.

اسی طرح، وہ ٹیکنالوجی اور سائنس انسٹی ٹیوٹ (بی آئی ٹی ایس پیلیانی) کے ہیں (چانسلر)، جس میں قیام دہ داس برر کی تعمیر کی گئی ہے.

کمانڈر منگل برل نے مشہور اسکول بٹس بنانے کے لئے بہت سے کام کئے ہیں، پائلانی دنیا بھر میں بہترین یونیورسٹیوں کے درمیان کھڑے ہیں. اس کے علاوہ، وہ اسی طرح گوا کے پاس گئے تھے جو ان کی ابتدائی دورے کے لئے بھارت کے دورے پر بنیادی انوویشن فییسٹ – کوارٹر 2010 کے آغاز کے لئے تھے.

بھارت کے علاوہ، برلا گروپ کا کاروبار 40 سے زائد ممالک کو پھیلاتا ہے، بشمول تھائی لینڈ، انڈونیشیا، ملائیشیا، فلپائن، مصر، کینیڈا، چین اور آسٹریلیا جیسے ممالک شامل ہیں.

جب انہوں نے برر گروپ کے انچارج کو قبول کیا، اس اجتماع کا آغاز 2 بلین ڈالر تھا، جس نے آج ہی اس کی پہلو 40 بلین ڈالر تک بڑھا دی. برلا گروپ میں تقریبا 1.5 لاکھ افراد کام کرتے ہیں. اس کے ساتھ، آپ کو آپ کو یہ بتانا چاہئے کہ 60٪ برل گروپ کے منافع کا فائدہ بیرون ملک سے پیدا ہوتا ہے.

کمار منگل برلن جیو
کمار منگل برلن جیو

کمار منگل برلہ ایک مقبول اور یقینی طور پر سمجھا جاتا ہے کہ راجستھان سے برورا خاندان کے مارواری کے کاروباری شخص ہیں اور وہ چارہ دور برل خاندان کے فرد ہیں. کمار منگل برل کی نوجوان کولکتہ اور ممبئی میں ہیں

انہوں نے بزنس یونیورسٹی سے بمبئی سے گریجویشن ختم کردی. اس کے بعد، منظور شدہ بک مارک کو دیکھ کر ایک معاہدہ شدہ بک مارک میں بدل گیا اور اس کے بعد ایم بی اے لندن لندن بزنس اسکول حاصل کیا. اس کے علاوہ وہ یہاں ایک اعزاز کا حصہ ہے.

کمار منگل بریلہ کے علاوہ تین نوجوانوں کے والد بھی ہیں، وہ نریجا قصلیال کو مارے جاتے ہیں. نریج اسی طرح کی چھوٹی سی لڑکی کے نمائندے شمبو کاشلیوال، اپنے والد کی طرح، اس کے والد نیرجا کے بعد اپنے والد نے اپنے گھر کا نام دیا.

کمار منگل برلہ کو سب کے ارد گرد شمار کیا گیا ہے اور بہت سے ادارے اور ماہر بورڈز پر بھی بہت زیادہ بلند اور قابل عہد ہیں. آپ کو بتائیں کہ وہ 2006 اور 2007 ء میں کمپنی کے معاملات کی وزارت کے ذریعہ مشاورتی کمیٹی کے ڈائریکٹر تھے.

اس کے علاوہ، کمار منگل برلا نے بزنس اینڈ انڈسٹری ایڈوائزری کمیٹی سے انفرادی شخص کی حیثیت سے وزیر اعظم کی طرف سے بھارت کے سب سے اچھے کاروباری اداروں کی تعداد میں اضافہ کیا ہے. توسیع میں، انہوں نے اضافی طور پر بورڈ آف ٹریڈ کے چیئرمین انڈسٹری اینڈ کامرس کی طرف سے تیار کیا اور بھارت کے ریزرو بینک کے سینٹرل بورڈ آف ڈائریکٹر سے انفرادی طور پر.

راجستھان کے بچے کا کمار کمار منگل برادا راجواڈ کی جانب سے دلچسپی رکھتے ہیں، جس کا سبب انہوں نے ممبئی ہاؤس میں ممبئی میں بحیرہ فائنڈنگ جیٹ ہاؤس خریدا تھا، جو اس کے بعد ممبئی میں سب سے زیادہ مہنگی جائیداد تھی.

جیٹیا ہاؤس کے قریبی انداز میں، برلا نے دو دو کہانی گھر خرید کر 425 کروڑ رو. ہم آپ کو یہ بتائیں کہ یہ گھر 30،000 مربع فٹ فوٹ پھیل گیا ہے اور پانچ افراد شامل ہیں جن میں پائلل ریلیٹی بھی شامل ہیں.

کمار منگل برلن ایوارڈ اور کمار منگل برل کی تعریف کی

  1. برر گروپ کے چیئرمین کمار منگل برلہ، جو کاروباری ڈویژن میں خاص شخصیت رکھتے ہیں، بہت سے اعزاز اور احترام کے ساتھ شمار کیا گیا ہے.
  2. اسے سال 2005 میں ارنسٹ اور جوان ادیمپورن کو عطا کیا گیا تھا.
  3. 2005 میں انہیں کاروباری آج کی طرف سے “سی ای او کی درجہ بندی میں بہترین نوجوان کارکردگی” کے لئے نامزد کیا گیا تھا.
  4. 2005 میں، پی ایچ ڈی چیمبر آف کامرس اور صنعت نے اسے ‘بزنس راھن’ دی.
  5. 2004 میں، وہ عالمی اقتصادی فورم (ڈیوس) کی طرف سے ‘نوجوان گلوبل رہنماؤں’ میں سے ایک کے طور پر منتخب کیا گیا تھا.
  6. بھارتی کاروباری ادارے کے اپنے ماڈل کے وعدوں کے اعتراف میں، بنارس ہند یونیورسٹی نے برل سے ڈیٹٹ (ہارورس کوزا) کی حیثیت سے 2004 میں ملاقات کی.
  7. 2004 میں، آل انڈیا مینجمنٹ ایسوسی ایشن نے انہیں “امتیازی شراکت داری” دی.
  8. 2003 میں، انہیں اقتصادی ٹائم ایوارڈز نے “سال کے بزنس لیڈر” کا اعزاز دیا تھا.
  9. جینز نے انہیں “سالگرہ کا سال 2003 – 2003” کے طور پر اٹھایا
  10. نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف انڈسٹری انجینئرنگ (این آئی ٹی آئی ای) – 2003 میں انھیں “مقصد – کاروباری ویژنری ایوارڈ” بھی دیا گیا تھا.
  11. 2003 میں ہندوستانی امریکی سوسائٹی کے “جوان ایوارڈ ایوارڈ” کا ذکر کیا گیا تھا.
  12. 2002 میں، “ایشیائی کاروباری رہنماؤں” کی مدد سے CNBC / INSEAD کی طرف سے حمایت کی گئی تھی.
  13. سال 2002 کے لئے ابتدائی پانچ ایشیائی کاروباری اداروں میں انعام دیا گیا تھا.
  14. 2001 میں، انہوں نے “بزنس ایکسیلنس اور انڈسٹری میں ان کی شراکت” کے لئے وشالکای کے بین الاقوامی ایوارڈ کو عطا کیا تھا.
  15. 2000 میں، بمبئی مینجمنٹ ایسوسی ایشن نے کمار منگل برلہ کو “مینجمنٹ مین آف سال 1999-2000” کے طور پر دیکھا.

جس طرح کمار منگل برل نے خود کی صلاحیت کی کیفیت کو مسترد کیا، جس میں انتہائی قابل اطمینان ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *