ہندوستان کی پہلی خاتون ڈاکٹر حیاتیاتی زندگی زندگی بخش

Doctor Bio

ہندوستان کی پہلی خاتون ڈاکٹر حیاتیاتی زندگی زندگی بخش

ہمارے عام عوامی عورتوں اور مردوں میں زلزلے کے ساتھ رہنے اور اس دن میں عمر اور عورتوں اور مردوں کے اپنے کندھوں پر تعاون کرنے کا اختیار محفوظ ہے. لیکن ابتدائی وقت کے وقت جب بھارت برٹش بھارت میں بھارت میں تھا تو، خواتین نے آج سے غیر معقول حقوق نہیں تھے. وہ گھر سے باہر کام کرنے سے قاصر تھے. لیکن اس کے آس پاس کچھ بہادر خواتین تھے جنہوں نے خود کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے، خود کو کسی دوسرے شخصیت کو بنانے کی ضرورت ہے.

انہیں عوام کی آنکھوں میں تبدیل کرنے کی ضرورت تھی، معاشرے کو پیدا کرنے کی ضرورت ہے، معاشرے کو تیار کیا جانا چاہئے. لیکن مرد یہ اکیلے نہیں کرسکتے. لیکن اس کے ارد گرد ایک عورت نے اس طرح سوچنے کی ہمت نہیں کی. لیکن جب حالات خراب ہوتی ہے تو اسے ایک بڑا قدم اٹھانا پڑتا ہے. رامکی کی طرف سے اس طرح کچھ ختم ہوا

رخمبئی – رخمبی نے اس وقت گھر چھوڑ کر نہیں چھوڑا، تاہم اس طرح کسی دوسرے ملک کو ترتیب دینے کے ذریعہ کسی ماہر کو تبدیل کرنا تھا. یہی وجہ ہے، 2017 میں، 22 نومبر کو، Google نے ان کی سالگرہ پر ڈوڈل کی عزت کی. ہم نے آپ کو اس ماہر خاتون کے اعداد و شمار کو دیا ہے.

رخخوبی ایک مشہور بھارتی ماہر تھے اور خواتین کے فلاح و بہبود کے لئے کام کرنے کے لئے استعمال کرتے تھے. جب بھارت برطانیہ کی ملکیت میں تھا تو اس موقع پر رخامابی کا نام بنیادی خاتون ماہرین کے پاس آیا تھا.

رمہمابائی کی ابتدائی زندگی – رخامو تاریخ

ہر ایک مراٹھی مراٹھی کے 22 نومبر 1864 پر رمختہ کا خیال تھا. جانارھن پانندنگ ان کے والد تھے اور جے نیتبی اپنی والدہ تھے. جب رخامابی کی عمر دو سال تھی، اس کے والد صاحب بیٹھے تھے تو ماں صرف سترہ سال تھی. لیکن دنیا کے تعارف کے چھ سال بعد، جھنتی بی، سخارام نے ارجن سے شادی کی. ڈاکٹر سخارام ارجن ایک مشہور ماہر اور سماجی مزدور تھے جو بمبئی میں رہتے تھے. اس وقت دستکاری ایک عام آدمی تھا جس میں بیوہ کو ایک بار پھر ہٹا دیا جائے گا.

انڈیہ سب سے پہلے ڈاکٹر بانی
انڈیہ سب سے پہلے ڈاکٹر بانی

دو سالوں کے بعد رخخواب 11 سال کی عمر میں تھی اور اس کے ارد گرد وہ کثیر سالہ بزرگ بکیجی کو مارا گیا تھا.

گھر میں باقی ہونے کے بعد، روکی موئی نے چرچ آف فری چرچ مشن لائبریری لانے کی جانچ کی. چونکہ ان کے والد مسلسل مذہبی اور سماجی اصلاح پسندوں کے ساتھ رہتے تھے، رودمابی خود اسی طرح سماجی اصلاح پسندوں جیسے وشن شاستری پنڈت سے ملاقات کرتے تھے .

اس کے ارد گرد بھارت کے مغربی حصے میں وہ خواتین کی ترقی اور بہتری کے لئے کام کرنے کے لئے استعمال کیا. وہ اپنے ساتھیوں کے ساتھ سات سات دن مسلسل سوسائٹی سوسائٹی اور آری خواتین کے عام عوام کے ساتھ موجود تھے.

رخاموبی کیریئر – رخاموبی کیریئر

ڈاکٹر ایڈتھی پیچی روکی وم کو اچھی طرح جانتے تھے اور اس کی مدد کرنے کے لئے استعمال کرتے تھے. اس وقت انہوں نے کامہ ہسپتال میں کام کرنے کے لئے استعمال کیا تھا. وہ رخخابے کو ابھی تک توجہ مرکوز کرنے کے لئے استعمال کرتے تھے. وہ مزید ہدایت کے لۓ نقد جمع کر دیتے تھے.

ایوا میکینین اور والٹر میکینن، قائم کرنے کے لئے کام کرنے والے ماہر، ڈفرین فاؤنڈ سے چند خواتین نے ڈاکٹروں کو ہندوستان میں رہنے والے خواتین کے لئے مدد کی. ایڈیلڈ میننگ اور متعدد دیگر افراد نے رومابا دفاع کمیٹی کو فریم ورک دیا تھا، کیونکہ وہ اس کے ذریعے اپنے امتحانات کے لئے نقد جمع کرنے کے لئے استعمال کرتے تھے اور 1889 میں رخخانہ ماہرین کے بارے میں سوچنے کے لئے انگلینڈ گئے.

1894 میں، انہوں نے لندن سکول آف میڈیسن میں ایک ڈاکٹر سرٹیفکیٹ حاصل کی. اس نے اضافی طور پر شاہی مفت ہسپتال میں تھوڑی دیر تک جانچ پڑتال کی.

1895 میں، وہ واپس بھارت آئے اور انوون خواتین ہسپتال، سورات میں ایک چیف میڈیکل آفیسر کے طور پر بھرے. وہ خواتین کی دواؤں کی انتظامیہ میں کام نہیں کریں گے اور راجکوٹ کے بجائے وہ 1929 تک اپنے کام کو جانتا تھا، اور اسی طرح وہ ریٹائرڈ تھے. اس کے بعد انہوں نے بمبئی (ممبئی) میں رہنے کا انتخاب کیا.

رخمبی کی موت – رخمبی موت

25 ستمبر، 1 9 55 کو، ٹمبببائی نے منظور کیا.

خاندانی طور پر، رودماب ایک جرات مندانہ اور شدید خاتون تھی. اس نے اپنے نوجوانوں سے مطالعہ کرنے کا سلسلہ لیا تھا. یہی وجہ ہے کہ وہ مؤثر طریقے سے کسی بھی چیز کو دکھانے کے لئے استعمال کرتے تھے.

ان لائنوں کے ساتھ، وہ انگلینڈ جانے اور ڈاکٹر میں تبدیل کر سکتا تھا. لیکن اس کی سب سے بڑی بات یہ ہے کہ ماہرین کو تبدیل کرنے کے بعد، انہوں نے بھارت کی عام آبادی کی خدمت شروع کردی .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *